Yes, we Can!

2021. december. 7, kedd

Bemutatkozunk

Cégünk, a Ginto Trade Kft. 2009-ben alakult, azzal a céllal, hogy segítségére lehessen a magyar FMCG piacon azon értékesítő cégeknek, akiknek termékei versenyképesek bár, de az értékesítés sikerességéhez nincs megfelelő, értékesítést támogató csapat.

A célunk, hogy tevékenységünket értékelve, megbízóink úgy éreznék, hogy saját országos értékesítési csapatuk van.  Megbízóink az együttműködésünk kapcsán költséghatékonyan tudják termékeiket a teljes magyar piacra eljuttatni úgy, hogy a termékikről és az értékesítésről pontos információi vannak.

Tevékenységünkkel mind a nemzetközi hálózatok, mind a hazai hálózatok viszonylatában felöleli a:

 

  • Bolti mélységű kapcsolattartást, listázottság ellenőrzését
  • A hazai hálózatok esetében a standard listára felvett termékek bolti jelenléte és valódi megtalálhatóságának ellenőrzése javíthatja a listáztatás jövedelmezőségét, a befektetés megtérülését. A képviselőkkel megoldható a kisebb boltok kampányszerű ellenőrzése is, nem is beszélve a közvetlenebb információadás lehetőségéről, disztribúciós felmérésről
  • A piackutató cégek felméréseiből számos információ megszerezhető, ennek időbeli eltolódása miatt elengedhetetlen az akár napi heti havi rendszeres felmérés. A felmérést végző képviselő olyan paramétereket is felmérhet, amiket egy piackutatás során nem kérdeznek meg. Így tájékozódhat a készletnélküliség okáról, vagy a boltvezetővel való beszélgetésből olyan motivációk is felfedhetők, amelyekből a cég számára újabb disztribúciós taktika kialakítása következhet.
    • Készletek, szavatossági idők ellenőrzéséből,
    • Konkrét, ill. javasolt megrendelések tételétől,
    • Új termékek bemutatását
  • A termékbevezetések kiépítésének időszakában rendkívül fontos, hogy a vevő a kampánnyal támogatott (az e nélküli termékeknél még hangsúlyozottabb) termékek bevezetéskor megtalálja a terméket a hozzá legközelebb eső kis boltban is. Ez különösen igaz az impulzus termékekre, illetve a gyorsan mozgó fogyasztási cikkekre
    • Promóciók, akciós kihelyezések szervezését, ellenőrzését.
    • Megbízóink termékei és a konkurencia figyelése ár, promóció, új termék, aktivitások szempontjából is
    • Monitoring - árfigyelést, az adott boltban jelenlévő termékkínálat felmérését végezzük, illetve megrendelőink információ-igénye szerint tájékoztatunk a boltokban, áruházakban aktuális helyzetről (display, másodlagos kihelyezés, eladáshelyi anyagok és akciók)
    • Központi raktárak, nagykereskedelmi partneri kapcsolattartást
    • Konkrét rendelések felvétele,
    • Készletek kezelése,
    • Árubemutatókon való részvétel,
    • Hoszteszekkel való kapcsolattartás

Tevékenységünket tapasztalt, területükön a bolti partnerek részéről is elfogadott területi képviselőkkel végezzük, akik támogatására erre a feladatra fejlesztett egyedi, hatékony elektronikus adatkezelő rendszert használunk, mely segítségével bolti, termék mélységű információkhoz jutunk, mely információkból a megbízóink akár 24 órán belül sokrétű, termékenkénti boltonkénti részletes adatokhoz juthatnak.

Munkatársaink napi heti havi túraterveik alapján látogatják az áruházakat, hipermarketeket. Így előre kiszámítható, ütemezhető feladattervek készíthetők, melyek napi szinten ellenőrizhető is. Így azonnal adatok is képződnek, mely a gyors hatékony adatfeldolgozással válik elemezhetővé. Képviselőink túratervét rendszeresen aktualizáljuk a piaci igényeknek megfelelően.

Az országos lefedettség azt is jelenti, hogy tevékenységünket az ország bármely pontján lévő vagy újonnan nyíló áruházra automatikusan kiterjesztjük, amennyiben ezt megbízóink igénylik. Munkatársaink mobil kommunikációval rendelkeznek, mely biztosítja, hogy a megbízóink bármikor pontos információt szerezhessenek akár azonnali, a boltokban, áruházakban lévő helyzetről, az árukészlet, áruhiány, áruszállítás, versenytárs akciók és az árverseny alakulásáról.

Az irodai háttértámogatás keretében összefoglalókat, elemzéseket és helyzetjelentéseket készítünk, amelyeket akár naponta küldünk elektronikusan ügyfeleinknek. A megbízóinktól kapott adatok alapján a rendszerünkben pontos vevőpartnerenkénti portfóliókat, akciókat, kezelünk, mely a képviselőink eredményes munkájához nélkülözhetetlen.
Listázottsági adatokat ellenőrzünk minden egyes látogatással, így nemcsak a kötelezően tartandó termékekről, hanem az egyéb értékesíthető termékekről is országos lefedettségű disztribúció mérhető.

Ismerjük a POS anyagok hatékonyságát, javaslatot teszünk azok használatára.

Hosztesz promóciók szervezése előtt becsülni tudjuk a várható fogyást.

Tapasztalataink figyelembevételével hatékony információkat tudunk beszerezni egy-egy termékcsalád bevezetésével kapcsolatban, így összehasonlítást tudunk készíteni akár régiónként.